کشت و صنعت تابش
خانه / اسلایس سیر / بزرگترین بازار فروش اسلایس سیر در همدان

بزرگترین بازار فروش اسلایس سیر در همدان

سیر در زمره گیاهان ریشه‌ی قرار میگیرد رنگ آن سفید شیری بو و طعم و مزه تندی دارد و بسیار لذیذ می باشد که خاصیت های دارویی آن فراوان است و ایرانیان از دیرباز از آن به عنوان آنتی بیوتیک طبیعی در برابر سرماخوردگی استفاده می کردند بازار فروش اسلایس سیر در سراسر کشور فعال و آماده ارائه محصولات است.

بزرگترین بازار فروش اسلایس سیر در همدان

سیر اسلایس شده ی فله ای

سیر اسلایس شده ی فله ایسیر اسلایس شده فله این سیر در کارخانجات بسته بندی  و فرآوری سیر توسط ماشین آلات پیشرفته دستگاه‌های مختلف خشک کن بدون دخالت دست تهیه می شود و پس از کنترل کیفی توسط مسئولین آزمایشگاه به بخش بسته بندی انتقال پیدا کرده و سپس بسته بندی و آماده عرضه به مصرف کنندگان می شود. 


سیر خشک مرغوب در اکثر نقاط کشور تولید می‌شود توسط کارخانه های فرآوری سیر و با ماشین آلات بسیار پیشرفته پس از مرحله خشک شدن وارد چرخه بسته بندی شده به مشتریان عرضه می شود که بهترین سیر خشک مرغوب را با بالاترین میزان آلیسین و مواد معدنی و ویتامین ها در همدان تولید می شود.

بازار فروش اسلایس سیر: بازاریان و تولید کنندگان سیر می‌توانند محصولات سیر خود را به مشتریان هدف مانند فست فود ها،آشکده ها و مصرف کنندگان عرضه کنند.

تهیه اسلایس سیر اسلایس سیر را به صورت خانگی و در یک سینی بزرگ پس از شستن سیر گرفتن قسمت های اضافی پوست آن را گرفته و کف یک سینی بزرگ را با فویل آلومینیومی پوشانیده و سیر ها را به صورت ورقه ای با یک چاقو تیز خرد کرده وسپس سیرها ورقه شده را داخل سینی آلومینیوم چیده و در فضای باز یا بر روی بخاری با شعله بسیار پایین قرار می دهیم تا در مجاورت هوا و دمای بخاری آهسته خشک شود اما برای تهیه اسلایس سیر به شیوه کارخانه‌ای این مراحل توسط چندین دستگاه‌ شامل شستشو، پوست کن و برش،خشک کن صنعتی و سنتز و کنترل کیفی سیر در آزمایشگاه و… انجام می‌شود و پس از عبور ازین مراحل متعدد و کنترل کیفی محصولات بسته بندی می شود.

اسلایس سیر یا پودر سیر هر دو به یک اندازه و با توجه به نیاز مشتریان به بازار تولید و عرضه می‌شوند مشتری با توجه به نیاز خود محصولات را انتخاب می‌کند که از چه نوع سیری استفاده نماید همچنین سیر برای تهیه سیر داغ انواع آش  و پودر سیر به عنوان طعم دهنده و چاشنی در تهیه سس سیر یا سایر غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیر به عنوان طعم دهنده و چاشنی غذا ها یا ترشیجات و یا حتی تهیه خود ترشی استفاده میشود خاصیت های آن بسیار است و طعم و مزه و بوی تندی دارد.  ضدسرماخوردگی و التهاب و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن را  در برابر عوامل بیماری زا میکروب ها باکتری ها قارچ ها ویروس ها حفظ می کند.

برای استفاده در غذا سیر را معمولاً در فصل رویش آن تمیز و پاکسازی می کند برگ ها ریشه های آن را می‌گیرند پوست آن را جدا سازی آن را خرد می کنند و در مجاورت هوا یا خورشید قرار می دهند تا خشک شود و برای استفاده در زمستان و غذا ها به خصوص غذاهای آشی مورد استفاده قرار می دهند.

فواید سیر خشک سیر تازه خواص بیشتری نسبت به سیر خشک دارد اما این بدان معنا نیست که سیر خشک خاصیت ندارد. اما سیرخشک پودری یا سیر گرانول در هنگام آسیاب زدن سیر های خشک که قبلا لایه لایه شده که به آن سیر پرک می گوییم بدست می آید  می خواهیم آن ها را به صورت تکه های ریز دربیاوریم و گرانول تولید کنیم،طبق تجربه ما حدودا  مقدار کمی از سیر به صورت پودر می شود که نمی توان پودر را به جای گرانول بسته بندی کرد. سیر همچنین دارای املاح و ویتامینهای بسیار ضروری برای تقویت بدن است که موجب تسریع سلول‌سازی در بدن می شود و باعث پاکسازی و جوانسازی سلول ها می گردد

سیر نه تنها در ایران بلکه در دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در سراسر دنیا و ایران سیر را به عنوان یک دارو دارای خواص فراوانی می شناسند و بالاترین و بهترین نوع سیر در همدان کشت و تولید می شود که تمام خصوصیات یک سیر مرغوب را از نظر کیفت دارد.

مصرف سیر در صبح و هنگامی که ناشتا هستیم باعث تقویت سیستم بدنی به علت وجود ویتامین ها و املاح معدنی در سیر می شود چرا که در این هنگام معده ما خالی و باکتری ها فعالیت کمتری دارند و همچنین قابلیت این را داریم که مواد معدنی بیشتری را توسط بدن خود جذب کنیم.

اسلایس سیر همدان در همدان اسلایس سیر تولید می‌شود و توسط کارخانجات فرآوری و طی چرخه تولید و با سیستم های خشک کن پیش رفته و پس از مصرف کنندگان عرضه می گردد.

انواع سیر اسلایس شده با توجه به نیاز مصرف کنندگان و مشتریان در بازار وجود دارد و مشتریان می توانند آنها را خریداری و به مصرف برسانند.

سیر خشک اسلایس مرغوب قزوین

سیر خشک اسلایس مرغوب قزوین در سطحی وسیع  مانند کارخانهای سیر همدان در قزوین تولید شده و یکی از انواع مرغوب سیر می باشد که مناسب غذاهای آشی و یا برای درست کردن ترشی به کار می‌رود در تهیه اسلایس مرغوب از سیر درجه یک و تند استفاده می‌شود.

چه موقع سیر مصرف نکنیم: اگر میخواهید سیر مصرف کنید وضعیت  بدن خود را بسنجید. اگر  که به سیر حساسیت دارید از مصرف سیر به صورت خام اجتناب کنید و در صورتی که مصرف سیر باعث سردرد شدید، بروز جوش صورت و بالا رفتن دما و متابولیسم بدن شما شد، سریعا مصرف سیر را متوقف کنید. لازم به ذکر است مصرف زیاد سیر موجب سستی بدن و پایین افتادن فشار خون می شود و مصرف زیاد آن ممکن است به بدن آسیب بزند.

فواید سیر خشک اسلایس شده

فواید سیر خشک اسلایس شدهخواص دارویی سیر خوردن سیر با معده خالی اشتها را تحریک و این روند باعث کاهش استرس یا قطع کامل ترشح اسید معده که ناشی از عصبی شدن است می‌شود و معده درد را درمان میکند. مصرف سیر خام اگر به صورت ناشتا صورت گیرد مشکلات عصبی و معده درد را درمان می کند. همچنین سیر درمان مؤثری برای جلوگیری از اسهال است. سیر همچنین در رویش موهای سر و موهای بدن موثر است امروزه از عصاره گیری روغن سیر که موجب تقویت جریان خون در پوست می شود استفاده شده و شامپو های متعددی در کشورمان تولید می گردد که باعث تحکیم و استحکام موهای سر و رشد مجدد مو در نواحی طاس می شود آنتی بیوتیک طبیعی است که از بروز قارچ انگل و باکتری در بدن جلوگیری می کند و در دفع ویروس های سرماخوردگی نیز موثر است بدین صورت کرد با تقویت سیستم ایمنی بدن بدن را در برابر انواع بیماری ها به خصوص سرماخوردگی مقاوم می کند همچنین سیب دارای خواص ضد التهابی است که از ورم گلو همچنین ابتلا به زکام بیماری‌های آسم و تنفسی و پنومونی جمع شدن خون در ریه ها جلوگیری می کند همچنین سیر باعث جوانسازی و رویش مجدد سلولهای پوستی می شود و به جلوگیری است چروک پوست و جوش ها و آکنه ها کمک می‌کند سیر باعث کاهش فشار خون و همچنین در تسریع سیستم گردش خون موثر است لذا افرادی که می خواهند از سکته های قلبی و مغزی دور بمانند مصرف روزانه یک تا دو حبه سیر به آنها توصیه می شود از  طرفی دیگر می‌تواند از سیر در درمان دندان درد استفاده نمود سیر در پیشگیری از سرطان های پروستات و دستگاه تناسلی در زنان و مردان نقش موثری دارد و همچنین باعث تقویت قوای جنسی مردانه و تولید تستسترون به میزان بالا در مردان میشود و از اختلالات نعوظ در مردان جلوگیری می‌کند.

تفاوت اسلایس گرانول و پودر سیر

سیر گرانول چیست

اگر سیر پوست کنده شده را بصورت اسلایس در بیاوریم یعنی بصورت چیپس مانند آن را خشک کنیم و سپس با دستگاه آسیاب آن را ریز خرد کنیم و به صورت تکه های ریز لپه مانند در دربیاوریم سیر تولید شده را گرانول سیر می گوییم.

چگونه گرانول سیر تهیه کنیم: اگر بخواهیم گرانول سیر درست کنیم ابتدا باید سیر ها را شسته و پس از آن پوست آنها را بگیریم، و با استفاده از دستگاه اسلایدر مخصوص سیر ها را به صورت لایه لایه می بریم و با استفاده از دستگاه خشک کن یا جلوی نور آفتاب قرار میدهیم تا بصورت کامل خشک شود، سپس با استفاده از دستگاه چکش مانندی  سیرها را آسیاب میکنیم تا بصورت تکه های ریز بشود.

ویژگی های گرانول سیر: رنگ آن روشن و سفید باشدیک دست و یکنواخت باشد و از سیر مرغوب و تازه تهیه شده باشد. آلودگی میکروبی نداشته باشد و کاملا بهداشتی و سالم تولید شود در تفاوت اسلایس گرانول و پودر سیر می توان گفت که اسلایس گرانول در فرآیند بازسازی و به صورت سیر های ورقه شده نه با ماندگاری بالا تولید شده اما در تهیه پودر سیر معمولاً فرایند حرارتی در دمای بالا قرار گرفته ابتدا خشک شده و آن را آسیاب می کنند

موارد مصرف سیر: سیردر انواع ترشیجات به منظور چاشنی و طعم دهندگی به کار برده می شود در ترشی بادمجان داخل بادمجان را سیر و نعنا و سبزیجات معطر می گذارند همچنین در اکثر ترشی های مخلوط و ترشی های بندری از سیر برای طعم بهتر و طعم تندی استفاده میشود و حتی خود سیر به تنهایی بتوانند ترشی شود بدین صورت که ابتدا سیر را پوست کنده و آب را جوش می آورند و سپس مقدار کمی سرکه و تمر هندی برای طعم دهندگی پس از سرد شدن آب به آن اضافه می کنند و بعد ها را درون آن ریخته در ظرف را می بندند در جای خنک نگهداری می‌کنند در گذشته ترشی سیرهای هفت ساله را داشتیم که آنها را درون زمین چال می کردند که مانند یخچال های امروزی عمل می کرد پس از هفت سال بیرون می آوردند و مصرف می‌کردند.

انواع سیر اسلایس شده در بسته بندی های جدید

انواع سیر اسلایس شده در بسته بندی های جدیدانواع سیر اصلاح شده در بسته بندی های جدید می توان به تهیه انواع سس های سیر اشاره کرد که در بسته بندی های گوناگون در اکثر فروشگاه وجود دارد و به تازگی در سبد غذایی مردم قرار گرفته البته امروزه از سس سیر در بیشتر غذاها مخصوصاً غذاهایی که فست فودی هستند استفاده می شود مانند غذاهای گریل شده و همچنین مرغ های کنتاکی سیب زمینی ها و غیره کاربرد فراوان دارد.

ویژگی های سیر اسلایس شده مرغوب همدان

امروزه کارخانجات تهیه و فرآوری سیر خام را از باغداران و مزرعه داران خریده آن را روانه کارخانه کرده و به شکلهای مختلف آن را فرآوری و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد پودر سیر ها سس سیر ها سیر ترشی و همچنین سیر اصلاح شده از این جمله هستند اصلاح شده گفته می شود که به صورت قطعه قطعه و کوچولو برش خورده با ماشین آلات پیشرفته برش خورده و در بسته بندی برای اکثر غذاها در اختیار مشتریان قرار می گیرد

 بازار سیر در ایران چگونه است: می توان گفت تولیدکنندگان داخلی که همان مزرعه داران و کشاورزان سیر هستند سود چندانی از محصولات خود نمی برند سود را در واقع واسطه ها  می‌برند که این محصولات را به صورت عمده خریداری میکنند و به صورت خرده فروشی به مردم و مصرف کنندگان ارائه می دهند بازار سیر در ایران  مطابق قانون عرضه و تقاضا صورت می‌گیرد و عوامل اقتصادی هزینه های جانبی و سایر شاخص ها در روند قیمتی آن موثر است.

سیر اسلایس شده ی با کیفیت از کجا تهیه کنیم؟

سیر اسلایس شده ی با کیفیت از کجا تهیه کنیم؟با کیفیت ترین سیر  دنیا سیر همدان و قزوین می باشد که از لحاظ مواد معدنی ویتامین ها خلوص بالا را دارا می باشد و در اکثر شهرها عرضه می شود

صادرات سیر در کشور ایران و به خصوص شهر همدان و قزوین که بزرگترین تولید کنندگان سیر در جهان می باشند انجام می شود که مقداری از این تولید را صرف مصرف کنندگان و مشتریان داخلی برای تهیه انواع ترشیجات مواد آرایشی بهداشتی، تهیه سس سیر و… می کند اما می توان گفت ایران بخشی از سیر تولید شده و مازاد نیاز خود را به کشور های اروپایی و خاورمیانه و به کشورهای همسایه نزدیک خود مانند افغانستان، پاکستان و عراق صادر می کند. در پایان می توان گفت: صادرات نقش موثری در اقتصاد هر کشوری دارد چرا که موجب ارزآوری باعث رونق کسب و کارها و سیستم اقتصادی کشور را فعال کرده این روند اشتغال بیشتر برای جوانان کشور را به همراه دارد و با توجه به شرایط فعلی کشور  سبب مبارزه با تحریم ها و اتکا کشور به محصولات داخلی و از واردات محصولات از کشورهای بیگانه و عدم خارج شدن ارز از کشور می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش سیر خشک اسلایس در بازار

قبمت فروش اسلایس سیر در بازار، توسط همین مراکز تعیین می شود. بعد از فلفل، سیر دومین چاشنی می باشد که در اغلب مناطق جهان، طرف دارانی برای خود دارد. با این حال مص

پاسخی بگذارید